Movie Blog Kot

Saturday, January 15, 2005

Alexander (亞歷山大帝)

我有大場面渴睡症。

每次有打仗、賽車、人山人海的場面,我都會昏昏入睡。

又可能因為我太熱愛睇慳錢早場,食飽早餐,入場一小時,剛剛進入第一個戲劇高潮,就是訓覺好時候。 例如《星球大戰》skywalker大賽車 ,例如《Matrix Reloaded》公路鍊車,愈嘈愈好訓。

今朝亦是如此:

亞歷山大於沙漠與波斯大流士交戰,沙塵滾滾,鏡頭飛來舞去,活現古時「馬其頓方陣」以小勝大的戰術,我卻「中下中下」,完全唔知發生咩事。

心諗:得喇叻喇,仲早,班主角唔死得o既,嘈完先叫醒我啦。

至於戰前戰後的感情戲,一場又一場,集中於假髮金毛(Alexander)和好大眼髦毛兄弟(Hephaistion)的同性情誼,由頭帶到落尾。戲院內我想起了《吸血迷情(Interview With The Vampire)》,睇戲前點估得到Brad Pitt 同Tom cruise 原來係飾演兩公婆呢?

雖然話有歷史根據,不過《亞歷山大帝》一片的斷袖member實在多得很,就連一刀統死腓力王的刺客,據說也是的舊情人,郁手前先來咀對咀痛心熱吻。

DVD機代言人Oliver Stone對「大帝」思想紊亂的感情世界很有興趣,可惜觀眾冇乜共鳴,主角Colin Farrell霸氣不足,頭髮和眼眉看上去還有點塑膠。

對於喜歡睇男人攬頭攬頸的朋友,快去睇喇,三小時片長,起碼有兩小時滿足到你/妳!

Cinema:
朗豪坊 UA ($25 - 10:20 )

Director:
Oliver Stone (< 賣dvd機之餘,抽空拍了巨片一套 )

Cast :
Anthony Hopkins .... Old Ptolemy (< 講估佬 aka 導演心聲 )
Angelina Jolie .... Olympias (< 不露而淫 )
Val Kilmer .... Philip (< 學呂良偉增肥演獨眼龍皇帝)
Colin Farrell .... Alexander (< 假髮!假髮!)
Jared Leto .... Hephaistion (<from Requiem for a Dream)

Runtime:
175 min (除了眼訓,沒有急尿,成功睇到完場)

OST:
Score by Greek synth-score pioneer Vangelis Papathanassiou
Oscar-winning Chariots of Fire & the sci-fi masterpiece Bladerunner
希臘籍音樂大師-范吉利斯-善用電子樂器(還未聽過)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home